Andra advent

Hello helloo!
Ska gå och borsta tänderna och göra mig klar för natten snart, håller på att dö av trötthet! Var på julbord me släckten på LasseMaja. Var vell trevligt men jag var så sjukt trött! Tidigare på dagen hade jag, cajsa, mamma, catarina och hennes nya 'pojkvän' varit utre på tur i skogen :D det var skitmysigt förutom attd et var lite kalt, efter det så red jag ut en sväng på Thrainn, också skitmysigt :D
Jag måste bara berätta... Asså igår när Marcus vann, guuud vad jag skrek, fast jag skrek som högst när han fick full pott... man  ba dooog hahahha skitkul att han vunnit både idol och nu stjärnor på is hihi
Nu ska jag gå nattis

Caroline



winner him self :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0