Lite sen men, kevin vann idol

Ja, Kevin vann ju Idol i fredags. Men var han verkligen värd det. Både jag och nej måste jag säga. Reglerna för att delta i idol är enkla, du får inte ha något skivkontrakt. Men Kevin var ju redan känd på Malta, dock inget skivkontrakt men han var känd. Lite orättvist kan jag tycka med tanke på att Alice faktiskt ägde honom på finalen, det kanske inte syntes genom tv-rutan men jag som var där såg det. Kevin var också bra, han presterade som han alltid hade gjort, på topp, men Alice hon presterade så mycket bättre än vad hon hade presterat tidigare och hon hade detdär lilla extra.   + vinnarlåten var som gjord för hennes röst, den passade henne perfekt.
Men jaja, merän så kan jag inte tycka till. När jag gick (öhh, fick skjuts) till Globen i fredags så hade jag ingen att heja på, jag visste redan att kevin skulle vinna men jag visste inte vem jag skulle heja på, men efter andra låten så visste jag det. Alice du varhelt klart bäst i fredags..

Grattis Kevin, man såg hur lycklig du var.



puss
carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0