Nu är det jul igen, eller nu var de jul igen

Hej!
Okej, det var länge sedan jag skrev ett inlägg.. men vad ska jag säga. Jag har inte haft ork och lust och tid har jag inte mkt över så då blir det som det blir.
25 i dag då... Sov till typ tolv idag, va skitskönt. Gick väll och la oss ganska sent igår för hela familjen satt uppe och spela TP :D Mysigt värre. Snart så ska vi äta julmiddag (vi är lite sena hahahha, va hos mormor och åt igår) och sen ska hela familjen till Richard (johans och min barndomskompis) och fra hans födelsedag... han fyller faktiskt år idag..

Ska jag berätta lite om igår då.
Alla sov ut, skönis skönis, sen åt vi gemensam frukost (typ första gången i världshistorien) och se fixade alla ig för att åka till mormor. Tanken va att vi bara skulle vara där en stund och kolla på kalle hemma men så vart det inte för våra kusiner kom försent... Utan vi tittade på kalle där och sen vart det julklappsutdelning.
När vi väl kom hem så var ingen hungrig på julmiddag 8det är därfö vi tar det idag) utan vi hade istället julklappsutdelning här hemma, osh sen så spelade vi TP och kollade på Mars attacks :D Faktiskt en väldigt bra jul...

God Jul :)
Carro

Och det jag fick i present var (trumvirvell)
Staffli
Målarsaker (penslar och färger + canvas tavlor att måla på)
En JetSet klocka
Ny ridhjälm
MakeUp kitt (typ en sån där box)
Tröja från GinaTricot
Minneskort till min systemkamera
Ett nattduksbord (äntligen)
Och sist men inte minst.... Pengar :D:D

Niceit värre..
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0