Religion

Hello!
Sitter framför mitt religionsarbete och suckar typ för femhundrade gången! Man ska skriva om "därför vill jag bli..." men inte fan vill jag bli troende.. grr. Så min uppsats handlar helt enkelt om varför jag inte kan välja en religion och så räknar jag upp en massa för- och nackdelar om de olika religionerna (judendom, kristendom, islam, hinduism och buddhism). Jag hoppas bara att det är de hon söker för jag måste få MVG i denna kurs annars för jag inge bra slutbetyg denna termin. Såg också att jag fick VG på matteprovet, blää, jag hade hoppats på att göra bra ifrån mig men jag förstod nästan att jag inte sulle få det så jaja jag får försöka nästa termin med ett högre betyg.
Nu ska jag fortsätta med min religionsuppsats..
puss
Carro

Juste, jag lyssnar på julmusik, snacka om stämning :D:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0