när hockey är som bäst, är det med aik

Tårar har sprutat, känslor har svämmat över. Jag var tvungen att titta på filmen yttligare än gång när jag kom hem. Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att få fram mina känslor på bästa sätt, jag vill nämligen kunna skriva ner hur mycket ni tjejer betyder för mig men det är inget man kan beskriva i en text, det är inget någon annan utomstående kommer förstå. Vi är ett lag och vi kommer föralltid att vara de, oavsätt vilket lag man spelar i nästa år så är det här och nu som betyder något. Jaha, nu gråter jag igen. Men vad ska jag göra, det kanske är det bästa sättet att uttrycka sig i, genom att gråta. AIK tjejehockey kommer föralltid att vara mitt lag, det kommer alltid att betyda så mycket för mig. Jag har nog haft bland de bästa stunderna i mitt liv tillsammans mer er tjejer, de lyckligaste, de roligaste och kanske de svåraste. Nästa år (i augusti) åker jag till usa, till ett nytt land med nya människor. Om allt går som jag hoppas så kommer jag att fortsätta spela hockey  där, men ni kommer föralltid att vara det mesta och bästa laget. AIK TJEJHOCKEY kommer för alltid att betyda det där lilla extra för mig. 6 hela år, helt jävla otroliga år.
Det finns inte mycket att säga, tjejer ni är bäst ♥ ♥ ♥

/westberg

Kommentarer
Postat av: Teddie # 7

<3 föralltid vi!

2009-04-26 @ 08:26:41
Postat av: Anonym

föralltid <3

2009-04-26 @ 12:17:37
URL: http://cwestberg.blogg.se/
Postat av: Avanna

man får plats med en a4pärm lätt i tygkassen så den lämpar sig för skolböcker, yes =)

2009-04-26 @ 17:51:37
URL: http://avanna.blogg.se/
Postat av: Ingrid

fin header

2009-04-26 @ 23:23:28
URL: http://morran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0