När man letar balnd arkiven :)

Idag år det sommar sommar sommar! Så himla härligt! Det har varit mulet men ändå 20 grader i skuggan! NICE :) (a la borat style) Men iaf så var hela gänget orkan hemma hos mig, m a o Greta, Astrid och Kristjana. Vi åt glass (kanske inte så förvånade, ben&jerry) och hoppade studsmatta fram till ungefär en halvtimme sen. Nu har de gått hem till sig och jag är bänkad framför dator, som snart kommer visa senaste avsnittet av the Hills och sen lite Laguna Beach!

Men till rubriken, jag tittade igenom mina gamla bilder, från typ i februari, och hittade den här. Det var när jag, Theo och, Johan skulle vara duktiga kockar och steka köttbullar... Det slutade med att även Rusa fick ta del av maten, men hon nådde dock inte alla köttbullar... Se bilden


då bestämde hon sig för att glo på den istället :)

/carro w :)
Kommentarer
Postat av: Astrid

Hahaha, hon är så söt! Finns det någon chans att jag kan få henne?

2009-04-28 @ 19:27:26
Postat av: carro w

nja, chansen är nog inte den största, då måste du nog be och böna till mamma ;)

2009-04-28 @ 22:04:51
URL: http://cwestberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Köttbullen eller Rusa :-)?

2009-04-30 @ 11:57:08
Postat av: Astrid

Båda om det är okej :)

2009-05-01 @ 20:55:42
Postat av: carro w

gud vilken humor ni två har...

2009-05-02 @ 10:37:15
URL: http://cwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0