påsklov! iiiiih!!!!

Jaha, lite dålig update som vanligt då! Men jag ska bli bättre nu när min pappa och jag har fixat min dator igen så jag vågar använda den... Mycke virus! Är dunderförklyd idag då, inte så kul... jag lyckas verkligen alltid bli sjuk när vi har lov. Har grymt ont i bihålorna och imorse när hunden var inne och veckte mig kunde jag inte andas genom näsan. Inte bra.
Och vad ska man göra på påsklovet då, förutom att skriva klart en roman och två novellanalyser så ska jag jobba matte, förbereda mig på nationella och så ska jag förståss vara i stallet, och så kanske vi ska grilla... Jag, Janis, Greta, Lisa, Vendela och Astrid. Hel mysigt!
Nu på morgonen har jag faktiskt varit lite händig och äntligen fixat headern på fridas blogg. Gå in och kolla, jag är riktigt nöjd, får se bara om frida är de, men hoppas de.

Här är i alla fall lite bilder från veckan.

Första vårbilden!


Vi befann oss i bilden en del denhär veckan


Min lilla katt, (håller på med ögonen)


Gretas snygga vår outfit,


Vi hade gympa, och dethär är min übercoola bag


Mamma och pappa fixade tomten


Snyggaste gruppbilden... Franskmänniskorna var tillbaka och jag skulle visa hur franskar ser ut (?!)


Sen en fin gruppbild :)



/Caroline
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0