fyndig rubrik

Ojojoj, det känns som evigheter sen jag skrev...
Har spelat tre matcher i helgen.. första vann vi med 6-0 andra spelade vi 1-1 och tredje, som var idag, vann vi med 7-1.. inte för att någon skulle vara intresserad men det var för att fylla ut inlägget.
Jag har kommit på en sak, nytt år betyder ny design så nu ikväll ska jag ägna lite tid åt det och sen får det väll ta några veckor innan jag blir klar, mkt träning..

NMu får ni en bild som jag tog i fredags..
Gretish och Janis Bananis


Kramish
Carro

Kommentarer
Postat av: Janis

HAHAHAHAHA fett snyggt!

2009-01-13 @ 15:35:36
Postat av: carro

Jeppjepp

2009-01-13 @ 16:52:11
URL: http://cwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0