tråktisdag

Hade muntlig "redovisning" av en text idag, läste fel *suck*... men ingen märkte det för jag fortsatte som ingenting. Gick bättre än jag trott, Hahaha... Och nu när jag tittar ut genom fönster så ser jag stoooora flingor snö vilket betyder blötsnö och det betyder att det kommer bli en jobbig träning idag! Lång slutsats men blöt is brukar resultera i mkt skridskor... (vi ska träna ute)
Nu ska jag gå och läsa samhällsekonomi, fast jag vill läsa eclipse ... 8( mitt humör kommer verkligen att försvinna innan jag har hunnit till träningen.. men jaja, imon ska jag in till stan och köpa en suuuuperfin kjol från mq, det ä ju nått att se fram emot... +++ vi har skridskor på gympan - - - det kommer att vara blött

/carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0