Blink-182 ett band igen

2005 tog Blink-182 en paus, det var på obestämd tid och alla medlemarna var enade om detta. Idag när jag satt och surfade runt på lite olika band så fick jag för mig att jag skulle kolla ifall de hade en hmsida. Japp, de har de, och på hemsidan stod det ett brev från bandet (jag är lite efter men okej), de stod att det var ett band igen och att de höll på med en ny skiva, för att se om denna källa verklogen var sann, man vet ju aldriga det kan vara några fans som vill jävlas, så gick jag in på wikipedia och sökte på bandet. Den 8 februari 2009 medelade bandet att det var ett band igen, det håller på med en ny skiva och i sommar ska de ut på världsturné, underbart, kan man bli mer lycklig?
Hoppas de kommer till Sverige, och hoppas jag är i Sverige vid det tillfället..


Nu ska jag på träning
See you
Carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0