lite update från skolan

Ja, jag har ju varit ganska slö med att uppdatera nu på sistonde... men nu kommer det i alla fall lite. Sitter just nu i skolan och väntar på min älskade engelskalärare, behöver hjälp med en bokanalys som jag inte kommer vidare med... Analyserar Twilight men det svåra med det är att om man berättar för mycket kommer man att avslöja själva hemlighetern -.-
Vi har lunchkonsert i skolan, betyder att en massa modiga människor ställer sig på scen och är musikaliska mellan 10.30 och 12.30, det blir en ganska bra stämning i skolan när det är de och man blir avslappnad... + det är inte så m,ycket folk på övervåningen så jag hinner skriva detta lilla blogginlägg...
Men nu kommer nog min lärare snart, + en massa människor skriker här... så det är dags att gå.

see you
caroline
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0