rubrik

Hello alla kompisar där ute... sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan gå och byta om till träninge. Jag har sen träning idag, den börjar kl 19:30 och slutar klockan 21:30... Jag kommer vara trötter imorgon.
Så idag hade vi nationella prov i matte, den muntliga delen, jag tror det gick bra men jag råkade säga minus en gång, jag vart helt knäpp i skallen efter det så vi får se om han bara tyckte att jag snackade strunt eller ifall han tycker jag sa rimliga saker.
Har kommit på mig själv med att jag i princip bara tänker på green day nu för tiden, är så jävla taggad inför deras nya skiva, dagarna innan kommer jag väll ha något sorts release party för mig själv, haha... vill verkligen se dem live! Hoppas de kommer till Sverige innan eller efter jag åker till USA, inte under tiden, då kommer väll jag antagligen gråta floder... 

Nu ska jag upp och picka lite på min käre broder...
see you
carro

juste, är grymt avundsjuk på greta, lisa och kristjana som är i norrköping för att se the hives, 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0