where the action is 2009

Är det värt att gå på undrar jag... jag som har kommit in och blivit helt galen i det här med festivaler men artisterna kanske inte är det vad jag önskat. Förra året så var ju The Hives, Foo Fighters, Mando Diao, Queens of the stone age, Johnossi mfl där, en grym festivalupplevelse med bra rock. Men iår (det har bara bestämmts 4 band/artister än) så känns det bara inte rätt... De två kända artisterna som är med är Duffy och Neil Young, men det känns inte rock. Mne det skulle ändå vara balt att se dem live. Men å andra sidan så är festivalen två dagar iår, 12- 13 juni vilket betyder dubbelt så många band och artister.
Tål att tänkas på, nu ska jag spela kort med johan :)


regn var det men Jag och Greta var glad ändå!


vi var så söta i aftonbladets rosa regn... saker :)
Kommentarer
Postat av: julia

Tack din blogg är också jättefin ! :)



kram

2009-03-09 @ 18:21:51
URL: http://ekendahls.blogg.se/
Postat av: Greta

Alltså scnyggingar ;) Vi var typ Bäst med stort B.

2009-03-10 @ 16:57:55
URL: http://gretish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0