när jag gör annat

Jaha, då har jag varit lite off igen! Vad har jag gjort sen jag skrev sist? Vi har flyttat hästen, det var väldigt nervöst men det gick jättebra och thrainn tvekade inte en sekund när han skulle gå in i transporten. sen så var det inte speciellt stökigt i hagen när han kom och han har inte bråkat jättemycket.
Sen så har jag varit sjuk, firat valborg och så har skrivit mitt sista riktigt jobbiga nationella prov, c-delen i matte, den var lättare än förväntat men vi får se hur det går !! :S

cya
/carro w
Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken söt och personlig header du har! :)



kika gärna in på min blogg och läs ett tidigare inlägg om en SUPERbra gratishemsida. jag har samlat ihop 108 poäng på en dag!

2009-05-06 @ 10:01:10
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0