nästa år bär det av till norge

Norge blev alltså vinnarna i år och det blir alltså i Oslo som vi kommer befinna oss nästa är, i'm in looooooove.... Kanske inte de bästa låtarna som var med men det var ganska coolt att Norge är det land med högst poäng genom tiderna och det land som var det första att va med i en final och inte få ett ända poäng, hahaha, snacka om pinsamt!
Redan när de låg med typ 50 poäng över alla andra började jag tänka på vad det finns för kändisar som kommer från Norge, jag menar, han som var först på antarktis är ju död så honom kommer de nog inte använda sig av. Det gamla pop-bandet Aha då, kanske, de var väl ganska kända runt om i världen, eller? Jag tror i alla fall att alla artister kommer få åka Hurtigrutten eller något liknande. Sen kommer alla det där "vykorten", de de har innan alla låtar, vara på typ berg och dalar, och så måste det ju finnas någon söt liten fjordhäst med också.  :)

/carro w

vinnaren av årtes eurovision final

Jag tycker nog att det är dags att ta tillbaka Nobels fredspris... inte äns en 8 kunde vi få av våra snåla grannar 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0